پرش به محتوا

بحث:کریستینا آگیلرا

محتوای صفحه در زبان‌های دیگر پشتیبانی نمی‌شود
افزودن مبحث
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۴ سال پیش توسط InternetArchiveBot در مبحث پیوندهای خارجی اصلاح شدند (اکتبر ۲۰۱۹)


انتقال از صفحه بحث:کریستینا اگیلیرا[ویرایش]

تلفظ درست اسم این خانم در اسپانیایی و انگلیسی اگیلرا است نه آگولرا. --Kaaveh ۱۸:۳۰, ۲۵ ژوئیه ۲۰۰۶ (UTC)

آیا ممکن است بگویید کجا اگیلیرا شنیدید؟؟ من در تمام آهنگاهایی که می خواند تلفظ آن را آگولرا شنیدم و گاهی هم آگیولرا، همین طور در کارتون Shark tale. باور ندارید در گوگل سرچ کنید فقط یک result نمایش می یابد. --MehranVB ☺talk | ☻cont ۱۹:۱۸, ۲۵ ژوئیه ۲۰۰۶ (UTC)
با درود

تلفظ با نوشتن فرقی اساسی دارد. اسپلینگ اسم این خانوم Aguilera است. من اسمشان را برایتان میشکنم که خودتان ببینید. Agui اگی lera لرا اما در مورد تلفظ اسم این خانوم در فیلم Shark Tale من به یاد ندارم که Will Smith که یک بازیگر سیاه پوست با لهجه خاص سیاهان آمریکا است که انگلیسی درستی هم نیست چه گفته! ولی سعی کنیم تلفظ درست اسم را یادبگیریم نه آن که اسمی را فارسیش کنیم. --Kaaveh ۱۹:۳۳, ۲۵ ژوئیه ۲۰۰۶ (UTC)

آیا شما آهنگ Can't hold us down را گوش کرده اید؟؟ اصلاً آن هم ولش کن. آیا از نرم افزار talkit یا دیکشنریهای تلفظ دار استفاده می کنید، پس تلفظ آن را گوش دهید. --MehranVB ☺talk | ☻cont ۱۹:۴۲, ۲۵ ژوئیه ۲۰۰۶ (UTC)
اگیلیرا نه، اگیلرا. ---- اَ.گی.لِه.را ---- (حالا اینو سرهم و تند بخون تا درستشو یاد بگیری). هیچ جای تعجب نیست اگر یک نرم‌افزار راهنمای تلفظ انگلیسی، یک اسم خاص از زبان اسپانیولی را غلط تلفظ کند. درواقع، اگر درست تلفظ کند ایول داره. در زبان اسپانیولی، بجز مواردی استثنانی، gui همیشه «گی»، gue همیشه «گه»، que همیشه «که» تلفظ میشوند: مانند این نام‌ها و یا واژه‌ها: aguila, aquel, Miguel, Guillermo, querer, siguiente و صدها نمونه‌ی دیگر.

آگیلـِرا

من هم بارها نام این خواننده را شنیده ام. در تمامی مصاحبه ها، شوهای تلویزیونی و کنسرتها، نام او را کریستینا آگیلـِرا می گویند.آریا ۰۹:۵۸, ۲۱ آوریل ۲۰۰۷ (UTC)

آگیلرا صحیح است. به این دلیل [۱] سقوط رؤیا ‏۱۶ آوریل ۲۰۰۸، ساعت ۱۲:۴۳ (UTC)پاسخ

پیوندهای خارجی اصلاح شدند (اکتبر ۲۰۱۹)[ویرایش]

سلام همکاران ویرایشگر.

من به‌تازگی ۱ پیوند خارجی موجود در کریستینا آگیلرا را اصلاح کردم. لطفاً ویرایشم را بازبینی کنید. اگر پرسشی دارید یا می‌خواهید ربات پیوندها یا چند صفحه را نادیده بگیرد، لطفاً این راهنمای ساده را برای دریافت اطلاعات بیشتر ببینید. من تغییرات زیر را انجام دادم:

لطفاً برای اصلاح خطاهای ربات به راهنما مراجعه کنید.

با احترام.—InternetArchiveBot (گزارش اشکال) ‏۱۰ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۳:۱۵ (UTC)پاسخ